ЭкстерьерЕкстер'єр
ИнтерьерІнтер'єр
ТехнологіїТехнології
Технічні характеристикиТехнічні характеристики
Комплектація та цінаКомплектація та ціна
Планове ТОПланове ТО
Вартість всіх автомобілівВартість всіх автомобілів
Дилерская сеть 

Модельний ряд

Honda Accord 2013

Accord 2013-го модельного року — носій багатьох нових технологій Honda, які піднімають якість щоденного водіння на новий рівень.

Передня підвіска типу MacPherson

Легша, ніж двохважільна підвіска автомобіля попереднього покоління, нова передня підвіска Accord зі стійками MacPherson забезпечує чудову керованість і плавність ходу, а також сприяє зниженню шуму й вібрацій. Передня підвіска змонтована на комбінованому алюмінієво-сталевому підрамнику, компоненти якого, різні за своєю структурою, зварені з використанням прогресивної технології зварювання FSW (зварювання тертям).

Система контролю сліпих зон (Honda LaneWatch™)

Ця система — камера, вбудована в бічне дзеркало заднього виду з боку пасажира — встановлюється на Accord у комплектаціях Executive. При активації системи на основний монітор приладової панелі виводиться широкоформатне зображення, яке дозволяє водієві контролювати наявність у зоні руху не лише автомобілів, але й менших об’єктів.

Світлове обладнання на світлодіодах

У всіх комплектаціях, окрім базової, новий Accord став першим автомобілем Honda із серійно встановленими фарами головного світла на світлодіодах, які забезпечують чудове освітлення в темний час доби. Також усі моделі комплектуються світлодіодними денними ходовими вогнями й обладнані ще й світлодіодними стоп-сигналами.

Адаптивний круїз-контроль (ACC)

Це ексклюзивна опція для седана в комплектації Executive із двигуном 3,5 л, яка дозволяє водієві встановлювати бажану швидкість руху, а також дистанцію до автомобіля, який рухається попереду, після чого седан автоматично підтримуватиме задану швидкість, знижуючи її при виявленні перешкоди або збільшуючи до заданої, коли дорога знову стає вільною. Систему можна використовувати не тільки на шосе, але й у нещільному міському трафіку.

Система запобігання й зменшення наслідків зіткнення (CMBS)

Установлюється в комплектації Executive із двигуном 3,5 л і є автономною системою екстреного гальмування на базі радара. Вона дозволяє на швидкостях понад 15 км/год. виявляти на відстані близько 100 м автомобілі, які рухаються або не рухаються, і попереджає водія про небезпеку зіткнення. Якщо ж водій не реагує, система самостійно знижує швидкість автомобіля.

Активна система шумозаглушення (ANC) і активна звукова система (ASC)

Основна заслуга в створенні найвищого акустичного комфорту в салоні належить системам ANC і ASC. Одержуючи за допомогою двох мікрофонів дані про рівень шуму в салоні, дует ANC/ASC глушить небажані шуми й підкреслює соковитий звук двигуна, причому навіть у тих ситуаціях, коли аудіосистема вимкнена.

ANC призначена для зниження в салоні низькочастотного шуму від дороги. Процесор ANC/ASC визначає частоту небажаного шуму й дає команду генерувати протилежний по фазі сигнал, який «звучить» із динаміків штатної аудіосистеми й нейтралізує шум.

ASC поліпшує чутність і якість звучання двигуна, роблячи звуковий тиск із збільшенням обертів двигуна більш лінійним. У звичайній ситуації звук двигуна при збільшенні обертів змінюється нелінійно. Натомість виникає багато резонансів, які створюють піки й провали у звуковому тиску і, як наслідок, нерівний звук. ASC згладжує звук силового агрегату, генеруючи сигнал, подібний або протилежний по фазі, і передаючи його через динаміки аудіосистеми. Робота системи помітна у всьому діапазоні обертів, але найсуттєвіший ефект досягається в діапазоні від 1000 до 2000 об./хв., коли система знижує звуковий тиск на 3 децибели за допомогою зворотного по фазі сигналу.

Інтелектуальна система доступу Smart Entry

Нова інтелектуальна система доступу з безключовим пуском двигуна кнопкою Старт/Стоп доступна вже в базовій комплектації. Вона полегшує доступ і пуск автомобіля, особливо у випадках, коли руки водія зайняті особистими речами. Наприклад, для розблокування дверей досить підійти до Accord і доторкнутися до ручки дверей; пуск і вимикання двигуна також здійснюються натисканням кнопки. Для роботи системи водієві досить мати в кишені чип-ключ.

Двигун

Двигун об’ємом 2,4 літра

4-циліндровий об’ємом 2,4 літра i-VTEC і V6 об’ємом 3,5 літра VCM VTEC, модернізовані з використанням технології Earth Dreams™.

У список доступних КПП входять 6-ступінчаста механічна й 5-ступінчаста автоматична трансмісії для седана з 4-циліндровим двигуном, хоча автомобіль із V-6 може бути укомплектований автоматичною 6-ступінчастою КПП. Новий 2,4-літровий двигун i-VTEC Earth Dream Technologies має потужність 180 к.с. при 6200 об./хв. і крутний момент 228 Нм при 4000 об./хв. Двигун полегшав і став значно економічнішим за свого попередника завдяки оптимізації процесу згорання палива й зменшенню внутрішніх втрат тертя.

Двигун об’ємом 3,5 літра

3,5-літровий V-6 двигун VTEC Earth Dream Technologies забезпечує потужність 280 к.с. при 6200 хв??,  і крутний момент 339 Нм при 4900 хв??. Цей потужний силовий агрегат обладнаний новим поколінням системи VCM (Variable Cylinder Management), яка разом із системою фаз газорозподілу з електронним керуванням працює за принципом використання частини потужності на різних крейсерських швидкостях і вибірково деактивує циліндри для зниження витрати палива при русі в режимах із малим навантаженням. Залежно від швидкості руху, довжини шляху й інших факторів двигун може працювати на 3, 4 або 6 циліндрах. Таким чином, він може бути тяговитим для різких прискорень і пересування по горбистій місцевості й економічним при спокійній плавній їзді. У новому поколінні VCM пощастило збільшити фази роботи системи, поліпшити показники тертя й згоряння.