Про компанію Історія компанії Хонда Філософія Технології Турбота про довкілля Вакансії

Філософія

Honda була заснована в 1946 році як локальна компанія з глобальним баченням. На сьогодні ми стали глобальною компанією з локальним баченням.

Рушійною силою розвитку компанії Honda були лідерські якості її засновників Соічіро Хонда і Такео Фуджісава. Найбільшою цінністю, яку засновники компанії залишили у спадок, є філософія. Філософія компанії Honda буде продовжувати служити основою всіх щоденних ділових дій і авторитетним джерелом для всіх компаній і співробітників в межах групи компаній Honda.

Наші фундаментальні переконання

В основі філософії компанії Honda лежать два фундаментальні переконання: повага до особистості і три радості.

Повага до особистості

Людина народжується вільною і унікальною особистістю зі здатністю думати, створювати і умінням мріяти. "Повага до особистості" закликає до розвитку цих характеристик у нашій компанії з повагою індивідуальності кожної людини на основі взаємної довіри і рівності.

"Повага до особистості" вміщує в себе такі визначення:

Ініціативність

Розкрити себе як особистість означає, перш за все, виявляти ініціативу: не обмежуватися упередженими ідеалами, а мислити творчо, самостійно приймати рішення, віддаючи собі при цьому звіт в тому, що за результати своєї діяльності кожен відповідає сам.

Рівність

Рівність означає визнання і повагу особистісних відмінностей і чесне ставлення один до одного. Наша компанія дотримується цього принципу і принципу створення рівних можливостей для кожного. Раса, стать, вік, релігія, національне походження, освіта, соціальний та економічний статус не мають впливу на можливості кожної окремої людини. Повага до особистості передбачає рівність: кожна людина значуща, внесок кожного цінний.

Довіра

Для того щоб відбулася особистість, необхідна довіра, яка може бути досягнута не інакше, як шляхом визнання кожним співробітником індивідуальності іншого, взаємної допомоги та обміну знаннями.

Компанія Honda намагається об'єднувати людей в роботі над спільною метою. Кожна особистість, яка належним чином виконує свою роль, повинна втілювати цю філософію в життя. Саме такий внесок кожного сприяє успіху компанії. Кожна людина повинна пишатися своїми зусиллями.

Принцип "повага до особистості" ми застосовуємо в наших відносинах зі співробітниками, з клієнтами і компаніями, з якими ми ведемо наш бізнес.

  • Наші відносини з клієнтами повинні перевершувати їхні очікування. Задоволення клієнта для нас є найвищим пріоритетом.
  • Бізнес-партнери, дилери, постачальники і всі, хто співпрацює з компанією Honda, повинні одержувати щось позитивне від цього досвіду. Концепції ініціативності, рівності і довіри також застосовуються і до наших відносин з дилерами і постачальниками.
  • Як члени суспільства ми повинні бути уважні до його потреб і піклуватися про захист навколишнього середовища.

Три радості

Цінуючи кожну особистість, ми переконані, що будь-яка людина, яка працює в нашій компанії, співпрацює з нею безпосередньо або за допомогою нашої продукції, повинна поділяти з нами відчуття радості завдяки нашому спілкуванню. Ці відчуття ми називаємо трьома радостямі1.

Нашою метою є досягнення Радості через ведення нами діяльності: для тих, хто купує нашу продукцію (радість придбання), хто задіяний у продажу нашої продукції і обслуговуванні (радість продажу), і хто залучений у створення нашої продукції (радість створення).

У всіх видах нашої діяльності ми повинні намагатися зрозуміти значення і важливість трьох радостей, які включають завоювання довіри суспільства та акціонерів. Ми сподіваємося, що існування компанії Honda в суспільстві буде визнаватися і оцінюватися на підставі реалізації трьох радостей як наших соціальних обов'язків.

  • Радість придбання досягається шляхом надання продукції і послуг, які перевершують потреби і очікування будь-якого клієнта. Це найпростіший спосіб формування відносин з клієнтом, ініційованих через придбання продукції та в подальшому через досвід в обслуговуванні. Досягнення радості придбання і радості створення неможливе без початкового наміру принести радість клієнтові.
  • Радість продажу виникає тоді, коли залучена до продажу продукції Honda людина розвиває відносини з клієнтами на базі взаємної довіри. Через такі відносини співробітники Honda, дилери та дистриб'ютори відчувають гордість і радість, задовольняючи потреби клієнтів і представляючи компанію Honda перед клієнтами.
  • Радість створення виникає, коли співробітники компанії Honda і постачальники, які залучаються до процесів розробки, вдосконалення та виробництва продукції Honda, відчувають радість за наших клієнтів і дилерів. Раніше відома як радість виробництва, радість створення виникає, коли якість продукції перевершує очікування і ми відчуваємо гордість за добре виконану роботу.

1 Три радості були вперше сформульовані паном Хондою в 1951 році як радість виробництва, радість продажу і радість придбання. У 1955 році пан Фуджісава змінив порядок трьох радостей на такий, яким він залишається і сьогодні.

Нинішня сутність трьох радостей полягає в тому, щоб приносити радість суспільству шляхом реалізації радості придбання, радості продажу й радості створення.

Принцип роботи компанії

Для того щоб заслужити довіру суспільства, в першу чергу, ми намагаємося надавати продукцію, технології та послуги, які є потрібними, і в той же час намагаємося мінімізувати будь-які небажані або негативні впливи на суспільство.

Дотримуючись глобального погляду на світ, ми прагнемо створювати продукцію вищої якості, продаючи її за розумною ціною для задоволення потреб споживачів по всьому світу. Компанію Honda робить унікальною її прагнення відповідати очікуванням своїх клієнтів і навіть перевершувати їх. Основа конкурентоспроможності Honda полягає в готовності приносити радість своїм клієнтам і всьому суспільству, а також у відданості ідеї творчості та в самовіддачі її співробітників. Ми переконані, що, реагуючи на постійно мінливі запити світу через три радості, ми будемо приносити радість суспільству, яке в свою чергу буде бажати, щоб компанія Honda не припиняла своє існування.

Політика управління в компанії

Основні принципи політики управління в компанії Honda:

  • Завжди дивитися в майбутнє з честолюбством молодості.
  • Поважати обгрунтовану теорію, розвивати свіжі ідеї, ефективно використовувати час.
  • Насолоджуватися роботою і заохочувати відкритість у спілкуванні.
  • Постійно прагнути до гармонії технологічного процесу. Завжди пам'ятати про цінність наукових пошуків і зробленого.

Мрії надихають нас на створення новаторської продукції, яка збільшує нашу мобільність і приносить користь суспільству. Щоб задовольняти індивідуальні потреби споживачів у різних регіонах світу, ми створюємо мережу з магазинів, науково-дослідних центрів і виробничих підприємств в кожному регіоні. Більше того, будучи соціально відповідальними корпоративними громадянами, ми прагнемо одночасно вирішувати завдання по охороні навколишнього середовища та забезпечення безпеки руху, які особливо гостро стоять перед суспільством.